Update! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van nonnie - WaarBenJij.nu Update! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van nonnie - WaarBenJij.nu

Update!

Door: Moi!

11 Februari 2005 | Aruba, Oranjestad

Vorige week woensdag zouden we met de Tuna-boot meegaan, maar dat kan niet doorgaan omdat we te laat waren (was niet mijn fout, echt niet!:D). Dus die dag hebben we een beetje niets gedaan, alles zat die dag een beetje tegen. Wil je naar de film, draait die opeens niet. Wil je met de bus naar huis, rijdt die bus niet, je kent het wel. Uiteindelijk waren we thuis (Sanne, Nora, Margriet en ik) en toen hebben we een filmpje gekeken, maar je raadt het al, het was een budfilm. Uiteindelijk zijn we nog wel de stad ingeweest, maar dat heb je al gelezen. Donderdag hebben we alsnog op de vissersboot gezeten. Alleen de vissen wouden niet echt bijten en er werden er twee zeeziek. Ben die dag wel mooi bijgekleud (leuk om te weten:P) en uiteindelijk heb ik nog een vis gevangen. Jeuj! Ik zat een beetje te luieren/ zonnen in die stoel die in het midden van de boot staat en toen opeens hadden we beet. Krijg ik een beetje die hengel tussen mijn benen gestopt en moest ik die vis maar binnenhalen. Ik kan ja vertellen, dat ziet er simpeler uit dan dat het is. Maarjah, uiteindelijk hadden we hem binnen. Aan het einde van de dag mochten we de gevangen vis mee naar huis nemen, nadat er alleen twee lapjes filet van hem over waren. Het was trouwens een baracuda of zoiets. 's Avonds hebben we hem goed bereid en daarna heerlijk opgegeten, smaakt goed kan ik je vertellen! Vrijdag zijn we (weer met zijn vieren) naar Baby Beach geweest. Daar hebben we gezond en gesnorkeld. Sanne en ik hebben daar twee vissen gespot die we nog niet eerder hadden gezien. Die waren echt groot kan ik je vertellen. Maar wel mooi. Op de terugweg nog ff langs Sub Way geweest en toen door naar huis. 's Avonds zijn Sanne, Nora, Neil en ik uit eten geweest bij Rumba. Daar heb ik (weer) vis gehad: Mahi-Mahi. Typisch Antilliaans. Was lekker. Daarna zijn we lekker op het strand gaan zitten met een dekentje en een radio. Rond een uurtje of half 1 naar huis gegaan en toen maar gaan slapen. Zaterdag zijn we naar een ranch geweest ergens in de middle of nowhere. (voor de mensen die bekend zijn met Aruba (pap en mam) in het Arikok-park). Daar kregen we allemaal een paard toegewezen. Ik had Chiquito, dat zegt wel weer genoeg. En op de een of andere manier hadden ze het ID dat ik wel heel erg veel ervaring had. Komt vast omdat ik er zo paard-rij-achtig uitzie, gespierde benen enzo:D:D:D:D Maar we hebben de hele dag rondgereden door dat park. En lekker gegaloppeerd langs het strand en door de 'wildernis'. Was echt wel hardstikke leuk. 's Avonds hebben we verder weinig gedaan. Zondag zijn we naar de laatste carnavalsoptocht gweest, deze keer met zijn allen. Was wel leuk. Alleen niet goed voor een mens om 's middags al te beginnen met drinken:D. Daarna naar Taco Bell geweest om te eten. Toen door naar Moomba Beach, daar ging de party verder. Toen dat dicht ging zijn we door gegaan naar Choose a Name ($1,00-bar) en daar zijn we tot een uurtje of 3 gebleven. Toen naar huis en daar hebben we tot 07.00 uur 's ochtends door lopen kletsen (Sanne, Nora en ik). Toen naar bed en er om half 10 weer uit. Dat was hard. We moesten namelijk om 11 uur bij Holiday Inn bij de pier staan. We zouden meegaan met de Sea Exployer. Maarjah dan zit je daar dus te wachten en dan blijkt na een half uur dat je bij de verkeerde pier zit en dat je 50 meter links van je de boot ziet vertrekken. Dat was wel jammer. Toen zijn we maar naar huis gegaan en daar hebben MArgriet en Sanne film gekeken en Nora en ik lekker de hele middag geklets terwijl we in bed lagen (lekker boeiund he). Om half 9 begon een film bij Havana Beach. Dus daar hebben we ons toen maar gesetteld op een strandstoel. Er werd Catwoman gedraaid en die had ik als enige nog niet gezien dus ik vond het allemaal wel mooi. De anderen kenden hem al en die zijn gaan slapen:D:D:D. Dinsdagochtend ging de wekker om kwart voor 6... jahoor, wij sukkeltjes gingen even de Hooiberg beklimmen om vanaf daar dan de zonsopgang te gaan gekijken want die zou zoooooooooo mooi zijn. Sta je der potverdorie bovenop na weet ik veel wat een geklauter. Totaal uitgeput: is het bewolkt! Alles leuk en aardig, we hebben we nog een 3 kwartier gezeten ofzo en toen zijn we weer naar beneden gegaan. Daar vonden Nora en ik een verlaten zwembad/partyhuis achtig iets, of tewel: altijd interessant. Daar nog ff rondgesnuffeld. Toen door naar huis. Dames afgezet, Aniek en Judith opgepikt en hen naar hun werk gebracht (zij waren niet mee). Daarna nog maar weer ff in bed gedoken, maar dat lukt dan natuurlijk ook niet meer... Dus zijn we daarna maar naar het strand gegaan. Beetje bakken (ondanks dat het bewolkt was). Dinsdagavond nog naar het Casino geweest. Die Afl. 20,- ging ook snel, dus waren we ook snel uitgespeeld. Toen we buiten kwamen bleek de laatste (symbolische) carnavalsoptocht er net langs te komen. We hebben ff gekeken en zijn er achteraan gelopen, want het schijnt dat ze het aan het eind in de hens zetten. Dus wij wachten en wachten. EN jahoor, uiteindelijk kwam er een vlammetje. Beetje jammer, maar jah daarna lekker naar bed. Woensdag hebben we niet zo heel veel gedaan. Margriet wou nog een paar laatste dingetjes doen en nadat we dat hadden gedaan zijn we met zijn allen naar het strand gegaan. Aan het einde van de dag hebben we de koffer van Margriet op Rheina Beatrix gedropt. Toen uit eten naar the Dutch Pancake House. Voor de laatste keer gezellig met zijn zessen gegeten en geklets. Na het eten supersnel door naar huis om de handbagage op te halen en toen door naar Rheina Beatrix. EN dat was ff raar... Een van ons zessen gaat dan echt weg. Iedereen voelde zich een beetje raar volgens mij. ER werder nog wat foto's gemaakt en toen is ze weggegaan. Heeuul raar. Toen we terug liepen naar de auto kwamen we een paar bekende jongens tegen. Zij hadden perongeluk de sleutels in de auto laten liggen. Lekker slim. Dus daar hebben we nog een uur mee staan klungelen en toen door naar huis. Donderdag hadden we een afspraak op de kazerne van de Marine. Daar was een of ander reisbureautje die wel een goedkoop reisje voor ons kon regelen. Dus wij met zijn 3en (Sanne, Nora en ik) in ons gebakje over dat terrein heen, dik te stoer. Daarna even een heel leuk tripje geboekt: Maandag vliegen we naar Bonaire en woensdag vliegen we vanuit daar door naar Curacao en dan zondags weer terug naar Aruba, dan kunnen zondagavond weer naar Choose a Name:D:D:D:D:D. Vandaag (vrijdag) zijn we weer even terug geweest om af te rekenen en de tickets op de halen. Ik weet niet of ik jullie verder nog op de hoogte ga houden, anders heb ik nix meer te vertellen als ik terug ben, toch? Xusje!!!

• 11 Februari 2005 - 21:42

Mam:

Hallo Manon

Eindelijk weer een beetje op de hoogte van het doen en laten daar... Ja, ik weet het.

Fijn, dat je nu weer op de site bent. Jullie doen leuke dingen samen en het reisje is toch een beetje een troost voor het Amerikatripje wat niet door kon gaan.

Hoop dat jullie het leuk hebben, film daar maar veel en geniet ervan. Let wel goed op want Curacao is geen Aruba!

Misschien nog snorkelen op Bonaire?!

Veel plezier en dikke X van mij.

• 12 Februari 2005 - 08:25

Pa:

Nonnie,
    Heel veel plezier op de beide eilanden. Ik heb het nooit gedaan, maar uit de verhalen zou ik zeggen: ga zeker duiken op Bonaire. Schijnt het mooist te zijn van alle antillen-eilanden. En pas goed op jezelf en je spullen.
    Doe de andere meiden de groeten, wens ze ook veel plezier en tot bellens.
    Kus

• 12 Februari 2005 - 13:31

An:

hey lief,
    leuke verhalen allemaal weer zeg! heel veel plezier nog! we spreken elkaar snel weer. xan

• 12 Februari 2005 - 19:14

Dion:

heey lievie, bedankt voor je brief hij was Super lief! veel plezier straks op vakantie spreek je snel weer kusje mij!

• 13 Februari 2005 - 10:50

Je Skoonzus:

Ha Manon,
    Veel plezier tijdens je vakantie.
    Liefs

• 16 Februari 2005 - 20:08

An:

hey nonnie, ff nieuwtje, las vandaag ff de krant.. en toen....!! zag ik jouw mama en ambertje door de plassen lopen hahah!! heb het voor je uitgeknipt! veel plezier nog! xx anne

• 18 Februari 2005 - 12:02

Marlou:

haihai meissie, bedankt voor je tas super gaaf lief van je dikke kus

• 24 Februari 2005 - 18:37

Mama:

Hoi Manon

Toch wel saai hoor wanneer er niks meer wordt bijgeschreven op de site's van jullie!!

Misschien toch nog een keer een klein nieuwtje ofzo..of zomaar iets.

X van mij