Een laatste bericht...(voor nu ff) - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van nonnie - WaarBenJij.nu Een laatste bericht...(voor nu ff) - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van nonnie - WaarBenJij.nu

Een laatste bericht...(voor nu ff)

Door: Moi!

Blijf op de hoogte en volg

28 April 2005 | Aruba, Oranjestad

Eindelijk weer een bericht op mijn site. Ik zal ff een korte samenvatting geven over mijn laatste maand op Aruba.
Maandag 14 februarie zijn we naar Bonaire vertrokken. Hier hebben Sanne en ik gedoken op Klein Bonaire. Echt helemaal te gek. Een hele wand van koraal en schildpadjes:D:D Dik te leuk. De andere dag hebben we (voor de lol) een hele dag gefietst in 40 graden. Lekker bijgekleurd en veel (dode) dieren gezien. Maar we hadden afgesproken dat we door zouden fietsen tot we een wilde ezel hadden gezien en eindelijk na 4,5 uur fietsen zagen we er 2. Ik moet zeggen het was de moeite waard. Woendags de 16e zijn we doorgevlogen naar Curacao. Hier hebben we een beetje de toerist uit gehangen. Veel gezien van het eiland en natuurlijk veel gewinkeld. Zoveel gewinkeld dat we niet alle bagage echt goed mee terug kregen naar Aruba. Uiteindelijk wel (zeer onhandig) gelukt. Sanne en ik hebben er ook nog met dolfijnen gezwommen. En wel met de échte Flipper. Jaloers? Zou ik wel zijn:D. Eenmaal terug op Aruba hebben we ons de laatste 2/3 weken helemaal uitgeleefd. Elke dag lekker aan het strand of winkelen. Niet te vergeten: alle avonden de stad in:D:D.
De laatste woensdag (2 maart) hebben we nog een soort van afscheidsfeest gehouden voor de mensen die we op Aruba hebben leren kennen. Dit feest werd benoemd tot 'het slechtste afscheidsfeestje ooit!' Dus dan weet je het wel weer. Verder is alles alweer een beetje afgezakt... Qua Aruba-verhalen dan, tis ook alweer 2 maand geleden...
Maarjah, 4 maart stapten we dus in het vliegtuig voor de terugreis naar Nederland. Eenmaal daar aangekomen stonden mijn ouders, broer en hondje mij op te wachten. Altijd leuk. Voor mijn huis stonden 4 vriendinnen voor een spandoek te springen met Champagne in de handen. (die overigens over mij werd uitgespoten) Binnen stond een M&M-taart op mij te wachten:D:D:D Nooit verkeerd.
's Avonds kwam er allemaal volk over de vloer en daarna weer stappen in Hengelo. Nou dat was ff anders! Maarjah doe je niks aan. En vanaf zondag begint je Nederlandse leventje weer...
Dat was hem dan maar weer van deze kant. Ik zal er nog wat foto's opzetten van de laatste paar weken Aruba. En daar zul je het dan de komende tijd mee moeten doen.
Xus!!!!!!!!!!

  • 29 April 2005 - 07:44

    Anne:

    wat ben je ook een flapdrol he!? niet te geloven!!! hahahaha..
    nou tot vanaaf maby!! haha
    xxx anne

  • 15 Juni 2006 - 16:12

    Aniek:

    He Dushi!!!

    Ik zeg UPDATEN die handel ;):) Ander land, nieuw avontuur! Heeel veel fun gewenst, pas goed op, enjoy, en je gaat het vast niet zo leuk hebben zonder ons, je moet ons wel gaan missen daar :P

    Ayoooo Zwoerdje!
    X Aniek

  • 16 Juni 2006 - 00:34

    Mama:

    Zo, het is 2.30 uur, papa wordt net wakker! Hij gaat je zo wegbrengen. Manon en ik hebben samen een film gekeken en zijn dus wakker gebleven!
    Vanaf hier alvast een fijne reis en op het moment dat je dit leest is het denk ik 48 uur later.....
    Zorg dat je veel ziet en veel foto's maakt en geniet ervan.

    Kus mama

  • 16 Juni 2006 - 00:35

    Mama:

    Zo, het is 2.30 uur, papa wordt net wakker! Hij gaat je zo wegbrengen. Manon en ik hebben samen een film gekeken en zijn dus wakker gebleven!
    Vanaf hier alvast een fijne reis en op het moment dat je dit leest is het denk ik 48 uur later.....
    Zorg dat je veel ziet en veel foto's maakt en geniet ervan.

    Kus mama

  • 16 Juni 2006 - 00:34

    Mama:

    Zo, het is 2.30 uur, papa wordt net wakker! Hij gaat je zo wegbrengen. Manon en ik hebben samen een film gekeken en zijn dus wakker gebleven!
    Vanaf hier alvast een fijne reis en op het moment dat je dit leest is het denk ik 48 uur later.....
    Zorg dat je veel ziet en veel foto's maakt en geniet ervan.

    Kus mama

  • 16 Juni 2006 - 00:45

    Mama:

    Erg fijn, 3 maal verwerkt, kon niet meer deleten, helaas!

  • 18 Juni 2006 - 13:31

    Sanne:

    Dushi!!

    Maak er een mooie tijd van! Kom terug met veel sterke verhalen! Ik verheug me er nu al op!

    Liefs, Sanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 63182

Voorgaande reizen:

03 Januari 2015 - 30 Januari 2015

Sri Lanka

12 December 2013 - 15 Januari 2014

South-America

14 November 2012 - 30 Januari 2013

Asia part II

19 November 2010 - 30 November -0001

South East Asia here we come!

Landen bezocht: