Hallo iedereen! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van nonnie - WaarBenJij.nu Hallo iedereen! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van nonnie - WaarBenJij.nu

Hallo iedereen!

Door: Moi!

Blijf op de hoogte en volg

20 Juni 2006 | Nederland, Amsterdam

Hier ff een berichtje van mij. Zoals jullie vast verwacht hadden ben ik goed overgekomen. Pap en ik zijn donderdagnacht rond een uurtje of 3 weggereden en waren uiteraard ruim op tijd op vliegveld Dusseldorf. Om 07.15 uur vertrok mijn vliegtuig naar Heathrow. Hier kwam ik om ongeveer 07.15 uur plaatselijke tijd aan. Mijn vliegtuig naar Singapore vertrok om 12.15 uur, dus ik had tijd zat om Heathrow te ontdekke. Om half 12 ging ik netjes in de rij staan im in te checken, maar... daar stond ik dan ook de komende 50 minuten. "Sorry mam, there seems to be a problem with your visa..." Uiteindelijk mocht ik toch aan boord en kon het vliegtuig (een uur later) vertrekken. Tijdens de vlucht ging schijnbaar de koelkast kapot, dus ze mochten ons geen ontbijd en avondeten geven.. grrrrrrrrrrrrrrrr. Ik had me een honger. In Singapore moesten we maar een half uur wachten ofzo, dus dat viel mee. Toen ik net in het vliegtuig zat opweg naar Sydney, deed ik een poging tot slapen. Lekker de ogen dicht en de MP3 aan. Word ik opeens gewekt door een dik te lekkere geur in mijn neus. Ik leek wel een kind uit Afrika:D:D:D Ik had echt honger, ik schreeuwde zo'n beetje tegen die steward dat hij me snel een bord met eten moest geven, haha. Maarjah, om een uurtje of 19.00 (plaatselijke tijd) kwam ik in Sydney aan. Of ik even mijn handbagage plus koffer it wou pakken zodat ze het konden onderzoeken... Tuurlijk wil ik dat. Alles uit die koffer en dat voor een beetje choco, drop en tabak. Daarna mocht ik eindelijk weg:D:D De familie stond netjes klaar ( Thomas, Marea, Claudia en Sophie). Toen naar huis, ff kletsen, cadeautjes uitpakken en rond een uurtje of 00.30 uur naar bed. Toen kwamen we er achter dat ik al meer dan 50 uur wakker was, haha. Zondag zijn we wezen touren Side-seeing Gosford en omstreken. (FF voor Frank--> o.a. Maitland bay) En maandag heb ik niet veel gedaan, laat uit bed enzo... je kent het wel. En vandaag (dinsdag) ben ik met Marea naar Terrigal geweest (info opvragen voor duiken), naar The Entrance en naar Avoca. (en Frank: naar Erina Fair:D) Morgen ga ik als het goed is ook naar Erina Fair, dit is het grootste 1-vloers winkelcentrum van het zuidelijk halfrond. Maar ik moet eerst maar eens even kijken of ik in staat ben om de goede bus te nemen:D en om euh... aan de goede kant van de weg op de bus te wachten, hahaha anders kan het lang duren. Dit was het weer. Byebye zwaai zwaai! Xus Moi

  • 20 Juni 2006 - 12:56

    Frank:

    Mooi spul allemaal onieda!

  • 20 Juni 2006 - 13:09

    Mama:

    Hallo Manon,

    Nou dan, het begin is er! Het eerste verhaal uit Down Under staat op de site. Nu zijn we natuurlijk nog benieuwd naar foto's! Je vertelde al dat je de nodige foto's hebt gemaakt, dus...
    Groetjes aan iedereen daar van mij.

  • 20 Juni 2006 - 13:20

    Thijs:

    Mooi mooi Manonneke! Klinkt allemaal goed. Veel plezier daar!

  • 20 Juni 2006 - 14:49

    Aniek:

    He Zwoerdje!
    Daar is je eerste dan! Ouderwets verhaaltjes lezen over alle avonturen :) Keep it going!
    Ayooo Aniek

  • 20 Juni 2006 - 18:19

    Emma:

    Lekkere reis gehad hoor ik wel weer. Have fun WUP WUPPIE WUP

  • 21 Juni 2006 - 06:47

    Ellie:

    Aha, je dacht dat je lekker kon gaan uitrusten daar! Doe je best zou ik zeggen. Leuk om te horen wat er gebeurt als je het 'verkeerde' visum hebt, of 'food' in je koffer. Ben benieuwd wat er op je af komt als je een kangoeroe(tje) (springhaasje) mee neemt in je tas!
    Veel plezier en mooie verhalen!

  • 21 Juni 2006 - 09:43

    Sanne:

    Lekker begin of niet? Had je nog wat aan m'n m&m 's?? Hahaha!

    En hoe zijn de kerels daar??

    Ayoo!x Sanne

  • 23 Juni 2006 - 09:44

    Judith:

    jeetje manon zeg dan even dat je de site gaat bijhouden EN HALLO ARUBAmeiden jullie zijn altijd zo goed in mailtjes over en weer en dan niet eens even melden dat er een berichtje van MANON op haar site staat. Sorry maar vet leuk om te lezen hoe het je daar vergaat HAVE FUN!

  • 23 Juni 2006 - 15:00

    Dikkie:

    Hoi zwoerd ben benieuwd naar je avonturen daar dus houd de site maar lekker goed bij :D VEEL PLEZIER daar! :D Kus nora

  • 23 Juni 2006 - 18:47

    Manon:

    heey!!!
    leuk om te lezen! nu heb ik twee sites van waarbenjij.nu om te gaan lezen.. veel plezier daar nog en geniet er van!!
    dikke kus en tot snel.
    p.s ik ben zwanger ha ha ha.. GRAPJE er gebeurd hier niets spannends :D

  • 24 Juni 2006 - 21:07

    Annepanne:

    Goede reis gehad hoor ik! fijn.kom er net achter dat ik deze mailtjes via mijn oude email adres krijg. vandaar beetje late reactie. hoorde het net van emma. hier alles oke. nu zaterdagavond 23.00 uur en we zitten lekker op de bank en verder weinig in de planning. Morgen een week up-date op je mail van wat hier allemaal loos is. koezzie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 63173

Voorgaande reizen:

03 Januari 2015 - 30 Januari 2015

Sri Lanka

12 December 2013 - 15 Januari 2014

South-America

14 November 2012 - 30 Januari 2013

Asia part II

19 November 2010 - 30 November -0001

South East Asia here we come!

Landen bezocht: