Update - Reisverslag uit Gosford, Australië van nonnie - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit Gosford, Australië van nonnie - WaarBenJij.nu

Update

Door: Moi!

Blijf op de hoogte en volg

26 Juni 2006 | Australië, Gosford

Hello iedereen! Hier ff een kleine update van deze kant. Ik heb volgens mij al verteld dat ik afgelopen woensdag naar Erina Fair zou gaan? nou, dat heb ik dus ook gedaan. Ik ben er 's ochtends om 10 uur met de bus naar toe gegaan en werd er om half 3 door Marea opgehaald. In die tussentijd beetje winkeltje in winkeltje uit, kijken wat de mode hier inhoudt. Had ik niet moeten doen, ik kwam achter 2 dingen: ik ben zoooooo uit hier:D (niet dat ik in ben in NL, maar toch). NOT DONE is: haren kleuren, grotere maat dan XS, roken, oversized kleren dragen, heuptas... ga zo maar door, je snapt mijn punt! En het tweede punt waar ik achter kwam: de mode hier is leuk:D:D:D Op de portemonnee letten dus (damn, ik heb nu een credit card, das veel te handig:D). Maarjah, ik heb niet echt wat gekocht woensdag, alleen wat engelse puzzelboekjes enzo (ik moet toch het engels onder de knie krijgen). Donderdag ben ik met Marea naar Sydney geweest, naar een zus van haar, Christine. Zij woont, samen met man en 6 kinderen (nu 3) in een kast van een huis, is me mooi! En met een groot huis bedoel ik ook echt een groot huis, niets geen gekkigheid. Met een supergrote tuin, met zwembad natuurlijk. En niet te vergeten, een spa. Natuurlijk kun je deze vanuit in het huis op temperatuur zetten:D. Ik heb een rondleiding gehad door het hele huis/ tuin. En het was net als die serie op MTV--> Crips. Moet je voorstellen: een garage voor minimaal 10 auto's onder het huis, daarnaast een wijnkelder en daarnaast een bioscoop. Dan ga je met de lift naar begane grond. Hier is een supersize keuken (met plasma tv en allemaal apparatuur waarvan je denkt: bestaat dat?) Van daar loop je in de lounge, hier kun je een plasma scherm uit het plafond laten komen als je daar zin in hebt. Dit wordt trouwens allemaal geregeld vanaf een touch-screen die je in elke kamer en ruimte in het huis vindt. Dan zijn er nog 2 antiekruimtes en een muziekruimte, een pool en biljardkamer, een kantoor, badkamer. Dan ga je met een droomtrap omhoog. Hier zijn units van slaapkamers te vinden met een badkamer per 2 personen. En ik vergeet haast te melden dat ze natuurlijk uitzicht op water hebben. In de tuin hebben ze trouwens een huis gebouwd met 2 slaapkamers, een woonkamer, badkamer en keuken. Hier kan ik slapen als ik wil, maar ik kan ook op een kamer van een van de kinderen die al uit huis is. Well... moeilijk... duh! dat ik in het huis ga slapen. Je kunt gewoon vanuit bed via het touch-screen het koffiezetapp. aanzetten en het zwembad op themperatuur brengen. WOW! Maarjah daar ga ik dus aankomende woensdag weer naar toe en dan blijf ik tot zaterdag. terug naar afgelopen week. Vrijdag niet veel gedaan, beetje thuis gebleven. Zaterdag zijn we naar The falls geweest, dit is dicht in de buurt. Je raadt het al: watervallen. Was heel mooi, het ligt midden in een heel mooi bos, waar eigenlijk niet echt paden zijn, dus mooi de hele tijd offroad:D. Zondag zijn we naar Palm Beach geweest. Palm beach is het strand van Sydney en omstreken (Mick Jagger en zo komen hier om uit te rusten:D). Maar hier wordt ook DE serie van Australie opgenomen: Home and away (een soort GTST met een vleugje ATWT en een theelepel ONM) Dus mijn nichtjes vonden het helemaal geweldig. Ik ook natuurlijk!!! Er stonden ook een huizen....zooooooooo groot! Schitterend. Achjah, back to the real world. Vandaag ik het maandag en ik heb ik niet veel gedaan, beetje helpen schoonmaken hier, want er komt vanavond visite! Er komt een meisje uit Wales, Holly. Ze komt hier voor 6 weken. En daarna gaat mijn oudste nichtje, Isabelle, voor 3 maand daar naartoe. Het is eigenlijk wachten tot ze er zo is. Spannend! Morgen is het nog onbekend wat ik ga doen... misschien wel naar de kapper, het is echt nodig...:D By the way: jammer van Nederland man, dat ze eruit liggen. Het was misschien wel hard voor mij om er elke keer (voor NL en voor de Socceroos) midden in de nacht uit te gaan, maar ik had het er voor over. En nu...nu moet ik er alleen vroeg uit voor Australie. en misschien voor england, voor dat meisje uit wales... We shall see. Voor nu mensen, dit was het. Lang genoeg verhaal volgens mij. Ik laat ergens na Sydney wel wat van me horen. Groetjes!!!

  • 26 Juni 2006 - 10:16

    Laurence:

    haha ik lag helemaal dubbel om 'mtv crips'! (het is cribs namelijk) oh en ja ik volg je nog steeds natuurlijk! :) fijn om te lezen dat je het zo naar je zin hebt, had ook niet anders verwacht maar toch :D:D

    xxx!

  • 26 Juni 2006 - 11:06

    Frank:

    wederom mooi spul hoor. Voor de mensen die vinden dat ik te weinig reactie geef, duh! Wij bellen, das veel makkelijker!

    Cheers

  • 26 Juni 2006 - 12:23

    Aniek:

    Toe maar... Dushi van Stand! Is wat anders dan de Dakota-****-Hoek onnie dan? :p of de 5-regendruppel (in plaats van sterren)-crib van Grenadaweg numero 4! (dat was het toch? :P)

    Aniek

  • 26 Juni 2006 - 15:23

    Juudje:

    super ontspannend je "verhaaltjes" lezen...
    Dikke kus

    NB: ik zie alweer een beetje groen ;)

  • 26 Juni 2006 - 22:09

    Sanne:

    Wat een luxe of niet dan! Sjonge jonge he! Dat is inderdaad wel wat anders dan Dakota! Mooi spul, maar zeker goed spul! Sussebeek?

    x Sanne

  • 26 Juni 2006 - 22:13

    Sanne:

    Ooh aankomende zondag is het alweer de laatste salsales van beginners 2! Snif snif!

    Jij wou toch ook door naar beginners 3 he? Zal ik dan maar meteen een formuliertje voor je invullen voor de zondag? Want anders heb je kans als je langer wacht, dat het dan vol zit.

    Liefs, Sanne

  • 28 Juni 2006 - 12:03

    Anne:

    hmmm misschien moeten wij daar ook maar eens over nadenken zo'n biosje in huis.. past best!! hihi...
    hier weinig aan de hand!! verhaardag van dion was gezellie..
    x anne

  • 29 Juni 2006 - 11:33

    Anne:

    Diploma is binnen!!!
    x

  • 29 Juni 2006 - 20:22

    Emma:

    Die van Emma ook!!! How is wup? Have fun.

  • 04 Juli 2006 - 11:02

    Judje:

    Hey dushi, even snel een berichtje, volg je per voet en word als er een nieuw bericht opstaat nu ook ingelicht door de andere meiden..dus mijn frustratie heeft geholpen hehe..

    Ik weet niet in hoeverre jij de site stiekem in de gaten houd, maar wil je toch even dit nieuwtje vertellen: ik heb zojuist een appartement gekocht! WHAA..spannende tijden, dus als je terug bent help ik eerst jou met klussen in je nieuwe kamer, en dan mag jij mij helpen met klussen in mijn appartementje!

    Geniet nog even daar! De tijd vliegt en voor je het weet ben je weer in het benauwde kikkerlandje op het moment!

    Dikke kus sssjudet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 63188

Voorgaande reizen:

03 Januari 2015 - 30 Januari 2015

Sri Lanka

12 December 2013 - 15 Januari 2014

South-America

14 November 2012 - 30 Januari 2013

Asia part II

19 November 2010 - 30 November -0001

South East Asia here we come!

Landen bezocht: