Wir waren auch da! - Reisverslag uit Berlin, Duitsland van nonnie - WaarBenJij.nu Wir waren auch da! - Reisverslag uit Berlin, Duitsland van nonnie - WaarBenJij.nu

Wir waren auch da!

Door: Moi!

Blijf op de hoogte en volg

12 Oktober 2008 | Duitsland, Berlin

Rita en ik zijn dit weekend even bij Manon geweest om nog wat aanvullende spullen te brengen. Ze heeft een leuke kamer in een mooie flat. Ze weet al aardig de weg in Berlijn. En......het belangrijkste: het gaat goed met haar daar.
We hebben natuurlijk ook een paar fota's

  • 13 Oktober 2008 - 05:12

    Bruderson:

    Schone fota's !

  • 13 Oktober 2008 - 06:43

    Juud:

    Wat heb je een mooi uitzicht als je wakker wordt!! :)

    ku Juud

  • 13 Oktober 2008 - 06:43

    Juud:

    Dikke kus bedoel ik natuurlijk!! Ben nog niet helemaal wakker :)

    kusjes

  • 13 Oktober 2008 - 09:20

    Aniek:

    Nonnie! en pappie :) nice pics, hihi! Niet slecht vergeleken met de Dakota-***...

    (K)

  • 13 Oktober 2008 - 09:24

    Willemijn:

    Manon!

    Ook ik heb je waarbenjij.nu gevonden!:D bij mij gaat het allemaal iets trager! Maar mooi dat je huisje goed bevalt. Mijn god, wat een lange dagen... ik ben al moe als ik drie uur college heb gevolgd;) Maar gaat het duits al een beetje, kom je al in die flow? Leuk dat paps en mams even kwamen buurten! Bestaat er in Berlijn ook herfstvakantie? dan kan je even heerlijk op je gemak alles bekijken! Supaah, ganz geil juh!!!

    liefssssss willem

  • 13 Oktober 2008 - 11:13

    Ik:

    Dushi, (geen Duitse woorden voor mij)

    Klinkt goed..! Ik was natuurlijk de punt na nonnie vergeten, dus ik kwam maar niet op je site.. Hoe dom.. Maarja..
    Ik ben weer helemaal up to date!

    Je gaat het wel naar je zin hebben daar! Beetje concerten afgaan, echt iets voor jou! En van 8 tot 19 uur naar school is natuurlijk wel pittig! Gaat dat allemaal goed in het Duits? Wat voor college's heb je allemaal? Zorg wel voor ontspanning he (B)!

    Enne die foto van die punker, is dat je nieuwe papi???

    Hou me op de hoogte he! VAN ALLES!

    Un sunchi, Sanne!

  • 13 Oktober 2008 - 19:47

    Anne:

    nou je kamer ziet er netjes uit hoor, helemaal goed!! Jan komt dus toch van pas hahah!! kan het op foto aleen niet goed beoordelen, ik kom dus snel langs.. we bellen snel!! liefs

  • 24 Oktober 2008 - 15:54

    Martine:

    Hoi Hoi! Bij deze dan ook eindelijk een berichtje van mij! het internet is aangesloten, dus het mag weer. Maar ziet er goed uit! Nice hoor. Genieten!

    liefs tien

  • 24 Oktober 2008 - 18:15

    Nora:

    NICE pics zwoerd en je kamer ziet er ook nice uit genoeg ruimte voor zwoerd :D I miss europe als ik die fotos zie
    en ik mis de kou hihi

    succes daar!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 63187

Voorgaande reizen:

03 Januari 2015 - 30 Januari 2015

Sri Lanka

12 December 2013 - 15 Januari 2014

South-America

14 November 2012 - 30 Januari 2013

Asia part II

19 November 2010 - 30 November -0001

South East Asia here we come!

Landen bezocht: