Hi, my name is Bob - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van nonnie - WaarBenJij.nu Hi, my name is Bob - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van nonnie - WaarBenJij.nu

Hi, my name is Bob

Door: Moi!

Blijf op de hoogte en volg

03 Januari 2011 | Thailand, Bangkok

Hallo hallo lieve lezers!

Hierbij mijn eerste update vanuit Asia en wel vanuit Bangkok.

Allereerst wil ik iedereen via deze weg een gelukkig nieuwjaar wensen! En bedankt voor alle smsjes, krabbels en berichten voor mijn verjaardag en voor oud en nieuw.

Laat ik bij het begin beginnen en jullie dan ff snel door de afgelopen 2 weken loodsen.
19 december vertrok ik met enige vertraging door de mooie sneeuw vanuit Dusseldorf naar Bangkok. Daar eenmaal aangekomen stond Emma mij al op te wachten en zijn we met de bus naar Koh San vertrokken. Hier hebben we even gegeten en toen hebben we een kamer geboekt en zijn we gaan slapen. De volgende dag hebben we een bus-bootreis naar Koh Phangan geboekt. Het was een nachtbus, dus we bespaarden onszelf een overnachting in het hostel. De 22 kwamen we aan en hebben we onszelf ingecheckt in een vreselijk luxe kamer. Hier zijn we 3 nachten gebleven en konden we heerlijk genieten van de witte stranden, het lichtblauwe water, het lekkere eten, de goede badkamer en een heerlijk bed. Maar er viel weinig te beleven (we zaten in Haad Yoa) dus zijn we met een taxi vertrokken naar Haad Rin, waar het elke dag 1 groot feest is. Hier kwamen we met kerst aan en hebben onze eigen kerstmiddag gehad met buckets:) Na samen een aantal buckets te hebben gedronken, vertrokken we uiteindelijk om 6 uur 's ochtends naar huis, toen de zon al scheen. Altijd mooi om een zonsopgang te aanschouwen! Ook zijn mijn mooie slippers mij daar afhandig gemaakt. Bastards!! Dus ik heb 3 dagen op blote voeten rond gelopen, tot ik spontaan een aantal slippers op het strand tegen kwam, die mijn naam riepen:P
De rest van onze dagen hebben we op het strand gelegen, de was laten doen, rondgelopen, gegeten en nog een aantal buckets weggedronbken. Gewoon omdat het kan:) Verder vond ik het ook nog nodig om na een aantal buckets keihard tegen een glazen deur op te lopen. Ik denk dat mij dat op dat moment een goed idee leek, maar ik liep ondertussen nog wel 3 dagen met een bult op mijn hoofd...
De 29e vertrokken we naar Koh Toa. Hier hebben we wederom 1 nacht in een luze suite geslapen (kost wat, maar dan heb je ook wat--> 15 euro samen:P) om daarna naar een cheapere bungalow te verkassen. De 31e hebben we een hele dag gesnorkeld wat echt super mooi was. Het viel me redelijk tegen wat er aan coral en visjes was, maargoed, ik ben dan ook redelijk verwend... (Bonaire, Aruba...) Maar het was zeker de moeite waard!
's Avonds hebben we oud en nieuw op het strand gevierd. Lekker met de voetjes in het zand en een smirnoffje aan de lip. Het kan slechter toch?
De 1e van het nieuwe jaar hebben we onszelf getrakteerd op een heerlijke full body oil massage. Wowie... lekker hoor! Nadat we heerlijk gekraakt en besmeerd waren met olie, zijn we naar huis gegaan om weer eens een heel slechte taise film op tv te gaan kijken.
2 januari zijn we weer met boot en bus vertrokken naar het vaste land. Afgelopen nacht rond 3 uur kwamen we aan in Bangkok. Nadat we een kamer hadden gevonden, zijn we nog ff gaan eten en toen naar bedje toe. We hebben zojuist onze nachttrein naar Chang Mai geboekt, waar we vanavond naartoe gaan. Daarna zullen waarschijnlijk Pai en Rai volgen.
Nog even een korte uitleg van de titel: het schijnt verdomd moeilijk te zijn om mijn naam uit te spreken, dat Ems en ik besloten hebben dat ik de komende paar maanden Bob heet (Sorry pap en mam, maar het is tijdelijk). And so far so good. Iedereen kan het uitspreken:) Dit was het voor nu. Ik zal zo eens kijken of het mogelijk is om wat foto's te plaatsen.

Xus!

  • 03 Januari 2011 - 09:33

    Pa:

    Tja, als je geen alcohol meer gewend bent en dan ineens hele emmers vol, dan valt een glazen deur echt niet meer op.
    Gave foto's zijn er bijgevoegd; ga zo door!
    En nu gaan we voor een stukje cultuur, nadat we helemaal zijn bijgetankt op de witte stranden?
    Bob en Ems, veel plezier.

  • 03 Januari 2011 - 09:54

    Sanne:

    He bob! (ik kan hier ook wel aan wennen haha) wat een verhaal en die foto's, ik ben super jaloers!! terwijl wij twintig lagen aan moeten doen om naar buiten te gaan lig jij in je bikini hagel te wezen op een hagelwit strand ;) ga zo door schatje! en gauw weer updaten he.. Liefs!

  • 03 Januari 2011 - 10:04

    Toasting:

    Ha Manon! Weer aan een grote reis begonnen, super om te lezen! Heel veel plezier daar ennuh.. Nog gefeliciteerd met je verjaardag ;)

  • 03 Januari 2011 - 10:58

    Jessica:

    Hi Bobbie!

    Wat een fantastische verhalen zeg! En super mooie foto's! *Jaloers* Ga ervan genieten meis, ik ga je volgen!

    Liefs Jess

  • 03 Januari 2011 - 11:33

    Jasmijn:

    Hi Bob!

    Ben blij dat het allemaal goed gaat met jullie daar, afgezien van het feit dat je tegen een glazen deur loopt (haha :P) Leuk om te lezen. En je kunt het met oud en nieuw inderdaad slechter treffen, ik zeg goed geregeld! Echt mooie foto's, have fun in de nighttrain & keep us posted! xxx

  • 03 Januari 2011 - 12:26

    Jema:

    Fijn dat je site weer ge-updated is!

    Wat een fantastische plek om de feestdagen door te brengen! Ben echt wel jaloers...

    Eerst even lekker relaxen was wel nodig voordat jullie aan de grote reis/avontuur gaan beginnen.
    Mooie foto's al op de site en ik hoop nog meer mooie plaatsjes te gaan zien.
    Pas goed op jezelf, Emma en op je spullen!
    Liefs jema

  • 03 Januari 2011 - 13:28

    Lisanne:

    Heej Bob,

    Leuk om van je te horen :)! Mooi verhaal ben nu al benieuwd naar het volgende verhaal geniet ervan!

    Kus

  • 03 Januari 2011 - 17:10

    Nora:

    Jaloersmakend!!! zwoerd uhh bedoel Bob ;-) heeft het weer helemaal voor elkaar!
    Blijven updaten want ga je avonturen daar zeker volgen. HAve fun

    xx

  • 03 Januari 2011 - 20:03

    Lisa:

    Heeee Bobbie!!

    Goed om wat van je te horen, super gaaf!! Je kunt het zeker slechter treffen dus geniet er vooral van.. en vooral ook veel verhalen en foto's posten, dan kunnen wij ook een beetje meegenieten hier in het Leeuwardersche! Have fun!!

    xx Lisa

  • 04 Januari 2011 - 14:00

    Tien:

    JAAAAA!! GUTES NEUES JAHRES!!! (goed geschreven???) Wat goed om jullie verhaal te lezen en jullie geweeeeeeldige foto's te aanschouden. Wat een prachtige mooie zee en wat een idillische plaatjes!! Heerlijk! MOoi dat jullie ook de feestdagen goed zijn doorgekomen. had niet anders verwacht! Heeft emms haar naam veranderd in slee? haha bobslee! Flauw..

    Bob have fun daaro, wel hennig an met de alcohol he :p bob!kus

  • 06 Januari 2011 - 11:03

    Rooske:

    Hey Meis,

    Super goed om te horen dat je het zo naar je zin hebt! Zie zo de temraturen daar, en dat grote groene monster in mij begint nu toch wel heel jaloers te worden! ;)
    Geniet ervan je verhalen te lezen, en wacht vol spaning op meer!
    Nog vele super mooie avonturen toegewenst!

    kusss

  • 11 Januari 2011 - 18:01

    Juud:

    Non een beetje laat... maar wat cool!! En je foto's wooow :)

    Dikke kus

  • 21 Januari 2011 - 17:49

    Hermien:

    Ha Manon,

    Wat leuk om je verhalen te lezen!
    En de foto's zijn prachtig. Ik kan me voorstellen dat je het daar nog wel even wilt blijven!
    Blijf genieten en veel plezier samen!

  • 19 Februari 2011 - 22:40

    Sanne:

    Hee!
    BB is bij ons een heel ander begrip, maar vind het mooi om te lezen dat het bij jou Buckets & Bult kan betekenen. Hahah! Wat een actie zeg!! Mooi die ballonnen he! Ik heb dat toen ook gezien en ik vond het zo indrukwekkend!! Lekker genieten zo te lezen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 267
Totaal aantal bezoekers 63181

Voorgaande reizen:

03 Januari 2015 - 30 Januari 2015

Sri Lanka

12 December 2013 - 15 Januari 2014

South-America

14 November 2012 - 30 Januari 2013

Asia part II

19 November 2010 - 30 November -0001

South East Asia here we come!

Landen bezocht: