Aápjes kijken - Reisverslag uit Johor Bahru, Maleisië van nonnie - WaarBenJij.nu Aápjes kijken - Reisverslag uit Johor Bahru, Maleisië van nonnie - WaarBenJij.nu

Aápjes kijken

Door: Moi

14 December 2012 | Maleisië, Johor Bahru

Singapore heeft het slim bedacht: het kost wat om er te komen, het kost je nog meer om er te zijn en het is onbetaalbaar om er weer weg te komen. Daarom kozen we er voor om een lokale bus naar JB, Johor Bahru, in maleisie te pakken en vandaar een vliegtuig te pakken. Dit hield in dat we ongeveer 24 uur de tijd hadden om de stad op stelten te zetten. Leuk idee, maar er was geen kont te doen!! Daarbij waren we ook nog eens de eerste toeristen die zich daar sinds heugenis lieten zien, dus wij waren meer een attractie voor de lokale bevolking. Gelukkig hadden we ons ingelezen en wisten we dat er 2 nieuwe parken waren: hello kitty land en legoland. Hello kitty land it is! Niet dus... te nieuw en daarom nog geen bus verbinding... dan toch maar legoland! Op zich was dit best geinig. Ems en ik waren beiden nig nooit in legoland geweest, dus het was sowieso een nieuwe ervaring.
Nadat we uitgespeeld waren hebben een taxi gepakt naar het vliegveld en om 23.30 landden we p Borneo.

• 14 December 2012 - 15:24

Pa:

Hoi Nonnie. Wat een verhalen. Had je alles al "voorgetyped" op je tablet?
    Gelukkig dat je veel mooie dingen beleeft en nou maar hopen dat het weer verder wil meewerken.
    En...zoals Jema al zei: ik wil foto's zien!