Terug van weggeweest - Reisverslag uit Kota Kinabalu, Maleisië van nonnie - WaarBenJij.nu Terug van weggeweest - Reisverslag uit Kota Kinabalu, Maleisië van nonnie - WaarBenJij.nu

Terug van weggeweest

Door: Moi

16 December 2012 | Maleisië, Kota Kinabalu

Weg uit Brunei

Aangezien we de boot hadden genomen van KK naar Brunei, namen we nu de bus terug van Brunei naar KK. Change of scenery en goed voor stempels!wnt we gingen van Brunei naar sawarak, van sawarak naar brunei, van brunei naar sawarak, van sawarak naar sabah. We waren weer in KK en zijn naar ons vertrouwde hostel terug gegaan. Hier werden met open armen en met naam ontvangen.
De volgende keer ga ik verder, want ik ben net alweer een heel lang verhaal kwijt geraakt en begin boos te worden op mijn tablet! Over en uit!

• 16 December 2012 - 14:07

Wout:

Je bent goed bezig met al die verhalen! Maar begrijp ik nu goed dat de status van je tablet van je grote trots in een frustrerende factor is gewijzigd?

• 16 December 2012 - 16:15

Jema:

Wat k...dat je steeds je verslagjes kwijtraakt! Ligt dat aan je tablet? Misschien overgaan op alleen maar foto's...

• 19 December 2012 - 14:06

Trudy:

He Manon,

Mooie reisverslagen.
    Lees dat je het goed naar je zin hebt en veel cultuur aan het snuiven bent.
    Bijna de eerste maand alweer om.
    Veel plezier nog en alvast Merry Christmas and a Happy New Year.
    See You in 2013....