Poging 2, KK - Reisverslag uit Kota Kinabalu, Maleisië van nonnie - WaarBenJij.nu Poging 2, KK - Reisverslag uit Kota Kinabalu, Maleisië van nonnie - WaarBenJij.nu

Poging 2, KK

Door: Moi

07 Januari 2013 | Maleisië, Kota Kinabalu

Ik weet dat het even heeft geduurd, maar nu ga ik weer een poging wagen om een update te schrijven. Internet valt om de haverklap uit, maar fingers crossed dat ik iets kan posten.

Goed, we gaan terug naar 8 dec toen we in KK terug kwamen. Zoals al eerder vermeld zijn we terug gegaan naar het bunibon hostel. Hier waren ze blij om ons terug te zien. We krijgen een 2 persoonskamer voor een vriendenprijsje. De volgende dag zijn we maar weer naar ons "prive-strandje" op sapi gegaan. 'S avonds hebben we de fles Malibu baas gemaakt, aangezien het om 00.00 Ems verjaardag was. Na nog een filmpje op HBO zijn we naar bed gegaan. De volgende morgen regende het, dus hebben we films gekeken tot we om 15.00 uur werden opgehaald door de taxi die ons naar het vliegveld bracht. Om 17.50 uur vertrok onze vluvcht naar Manila.
Hier kwamen we rond 21.00 uur aan. Het eerste wat we wilden doen was pinnen, maar helaas accepteerden alle werkende ATMs alleen maar visa card. En die hebben we niet.... dus uiteindelijk hebben we al onze soorten valuta bij elkaar gelegd en dit omgewisseld naar pesos. Toen konden we eindelijk een taxi pakken. Dachten we! Bij de arrival uitgang stonden genoegtaxis klaar en die vroegen maar 20 euro voor een ritje van een half uur. Ammehoela! Dus zijn we naar de departure uitgang gelopen en zijn daar achter in de rij aangesloten voor een metertaxi. Na anderhalf a 2 uur haddenwe er een. Voor nog geen 3 euro bracht hij ons bij ons hostel. Zo doen we dat! Ik weet haast zeker dat ems de verjaardag van haar leven heeft gehad.....
Ik ga dit proberen te posten.....

• 07 Januari 2013 - 17:20

Jema:

Mooi zo, we hebben weer een berichtje!
    Je kent het gezegd: time is money. Maar jullie sparen geld uit doordat je de tijd hebt om te wachten, goed zo!

• 07 Januari 2013 - 19:14

Ine:

Hi Bob,
    Moet ik toch van je moeder horen dat jij een heel reisverslag bijhoud.
    WAT LEUK om te lezen!!! Zo kom ik er ook nog een beetje achter wat
    Ems allemaal doet. Leuk geschreven. groetjes X

• 11 Januari 2013 - 09:15

Sanne:

Goed bezig meiden! Laat je niet afzetten, lekker low budget!!