Goodbye Bob, hello Manon - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van nonnie - WaarBenJij.nu Goodbye Bob, hello Manon - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van nonnie - WaarBenJij.nu

Goodbye Bob, hello Manon

Door: Moi

07 Januari 2013 | Indonesië, Denpasar

Op Singapore Airport werd er van ons verwacht ruim 7 uur te wachten tot de volgende vlucht. Gelukkig was het nacht, lekker koel en konden we deze uren mooi in de botanische tuin van het vliegveld doorbrengen. Na nog iets van 2 uur vliegen kwamen we aan in Denpansar, waar het direct heel touristisch en gezellig voelde. Snel in een taxi naar Kuta Beach om er achter te komen wat al die Australiers hier zo gezellig vinden. Nou... het strand was smerig, de zee nog viezer... schijnbaar komt al het afval van Java op deze stranden aan. Jeej! We hebben hier dus niet echt gezwommen, alleen een beetje gezond. Dan moest het nachtleven toch wel geweldig zijn?!?
Mispoes... het was overal volgeladen met australische pubers, die zo snel mogelihk wilden 'scoren' en naar hun hotelkamer gaan. Tja, die tijd hebben we wel gehad. Wel hebben we nog het monument bezocht, voor de mensen die bij de bomaanslag zijn omgekomen. En dat voelt dan toch wel heel raar. Die mensen hadden de avond van hun leven en BOEM, weg... nu staan er bij alle clubs en barretjes een handje vol politie, die je tas controleren en hangen overal posters met : 'no terroisme' en dat dan in een vakantieoord voor jongeren. Dat klopt toch niet?
Na 2 nachten hielden we het voor gezien en hebben we een bus naar Ubud gepakt.
Wat ik haast vergeet te vertellen, is dat ik na 7 weken weer Bob te hebben geheten, nu eindelijk weer als Manon door het leven kan. De Indonesiers kunnen het redelijk uitspreken:-)

• 07 Januari 2013 - 17:29

Jema:

Hello Manon, heerlijk he om je eigen naam weer te horen... Dat Bob komt zeker van Emma!
    Gelukkig zit je niet vast aan een plek en kun je vertrekken wanneer je wilt. Groetjes en tot het volgende berichtje.

• 07 Januari 2013 - 19:09

Pa:

Hoi Bob. Ik weet al dat je op Flores zit en nou minder eizen en meer genieten.

• 07 Januari 2013 - 19:46

Bruder:

Bloody Ozzies hey, ik vond Kuta ook kut, maar we krijgen straks nog verhalen van de Gillies toch?

• 07 Januari 2013 - 22:14

Judith:

Nonnie!!! Fieuw ik kan best nog uitspreken :)
    Waar zijn de verhalen over oud en nieuw? Of heb je die gewoon even stil gehouden om ons niet te jaloers te maken ;)
    Liefs vanuit Hengelo zonder zonnetje incl regen
    Xx

• 08 Januari 2013 - 09:51

Aniek:

Happy Newyear dushi!
    Waar zijn je feestdagen stories??? :)

• 11 Januari 2013 - 09:36

Sanne:

Mmh klinkt als een vette tegenvaller! Ik zat in Sanur, ben niet naar Kuta geweest..